خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

کمکم کن ...

خدا:سلام خوبی ؟

خوب نیستم :(

-چرا؟

دلم گرفته خیلی :((

-منو یادت رفته ؟

نه ،مگه میشه یادم بره ؟!

-پس چرا دلت گرفته ؟

از روزگار دلم گرفته ،بیشتر از اون از خودم و از کارام ناراضیم :(

-مثلا  ؟

مثلا اینکه نمازامو اول وقت نمیخونم یا اینکه سوره ی چله حشر رو نخوندم خیلی عقبم تا چن روز دیگه هم چله تموم میشه ...

میدونی دلم از این میگیره چرا نمیتونم کارای مشتریمو سر موقش بهشون بدم خسته شدم خو :(( آخه من تا شب میمونم رتوش میزنم بعد چاپیه چاپ نمیکنه من خیت میشم جلو مشتری :/

این روزا احساس میکنم مشتریا ازم راضی نیستن یه حس خیلی بدیه خیلی که مشتریت ناراضی از مغازه بره بیرون :((

این روزا دخترای هم سن و ساله خودمو که میبینم چقد به خودشون میرسن ولی من چی عین پیرزنا  :/ خب بیکارن دیگه ! 

چن روز پیش دم دمای صب خوابشو دیدم ...خیلی دلم براش تنگ شده :(( 

ینی اونم منو دوست داره ؟ سوالی که این روزا بیشتر از ماه ها و سال ها پیش فکرمو درگیرش کرده همشم آخرش میشه امیدواری و توکل به خدا با یه خورده نامیدی ...

-خدایا کمکم کن کسی رو ناراحت نکنم 

-خدایا کمکم کن توی کارم موفق باشم مشتریا ازم راضی باشن 

-خداجونم  ایمانمو قوی تر کن که نمازمو سبک نشمرم 

-یا حضرت فاطمه جونم کمکم کن حیا و اخلاقمو مثله شما کنم ^___^ 

-خداجونم ...اونم منو دوست داره؟؟؟ ینی میشه ماهم بهم برسیم ؟



دومین هفته ی دی ماه !

این روزا خیلی درگیرم از یه طرف کارای اتلیه از طرفی درس و دانشگاه نمیدونم این رشته رو ادامه بدم یا نه ؟ نمیدونم برم شیمی کاربردی یا کلا از شیمی بگذرم یا نه ادامش بدم ؟؟
این روزا خیلی بی اهمیت شدم به نمازام و این موضوع به شدت ناراحتم کرده اخه میدونی چیه ؟من وفتی نمازمو نمیخونم اعصابم خورد میشه هی میگم اه ولش کن دیگه الان قضاس روم نمیشه به خدا بگم اومدم نماز این وقت بخونم :(
ولی دیگه تصمیم گرفتم کارامو بنویسم نمازامو هم بزارم جزوشون که یادم نره و بشه آخر وقت!خدایا همینجا بهت قول میدم حتما انجامش بدم این برنامه رو ^__^
این هفته فاطمه میربزرگی ،دوسته صمیمی دوران دبیرستانمو توی اینستا پیدا کردم با کلی ذوق کردم ^_^ آخه اون خانوادش نمیزارن از این برنامه های امثال تلگرام و ... نصب کنه واسه همین تا الان فقط با اس مس و کمی زنگ در ارتباط بودیم ولی اینجوری دایرکتو خفه کردیم از بس این چن روزه حرفیدیم :))
راستی گفتم اینستا ،میخوام پاک کنم این اکانتمو دوسش ندارم فضول زیاد داره :/
میدونی تصمیم گرفتم آدما و دوستای اطرافمو یه خونه تکونی بدم اینجوری خیلی بهتره :)
راستی این هفته رو ویژه دوست داشتم چون هم میلاد حضرت محمد بود هم تولد سجاد گلیمون ^_^ میخواستن شبش برن که اخبار گف فردا (چهارشنبه ) مدرسه های تهران تعطیله به خاطر آلودگی هوا واسه همین سجاد هم کلی ذوق و اصرار که بمونیم عمم که قند تو دلش آب شد وقتی محمودش قبول کرد بمونن :)) خلاصه ناهید اینا هم که طبق معمول خونه ی ما ،دوره همی کلی انرژی فضای خونه رو گرفته بود ^___^
*امروز چهلم مامان زهرا خانم بود ...برای شادی روحش صلوات ( اللهم صل علی محمد و آله محمد )
*خدایا حواست بهم باشه وقتایی که حواسم بهت نیس  :((
*میم .دال زندگیم ،هر روزم پر شده از ثانیه ها و دقیقه وساعت هایی که بهت فکر میکنم ...*آهنگ شهرزاد (قسمت 11)

سه نقطه!

سلام 
بعد از مدتی اومدم پیشت .دلم تنگ شده بود میدونی هرموقع میام اینجا ارامش خاصی میگیرم 

این روزا بیشتر از هر موقه ی دیگه ای بهش فکر میکنم دلم خیلی تنگ شده براش کاش ببینمش 
این دلتنگی و بی خبری اینقد روم تاثیر گزاشته ک به طور ضایع وار همش از مامانم سوال میپرسم اونم همش جوابای ... 
:(( هیچ دلم اروم نمیگیره  

دیشب خیلی دلم گرف از کسایی که فک میکردم باشخصیتن ! خب آدم دلش میگیره آدما مسخرش میکنن 
 میدونی این روزا آدما شوخی شوخی حرفای تلخ دلشونو میزنن بهت  به نظرم اینجوری خیلی دل ادم میشکنه خیلی :( میدونی چیه اگه قیافه و ظاهرمو مسخره کنن شاید بتونم تحمل کنمو چیزی نگم ولی نمیتونم کسی چادرمو ک یادگار حضرت فاطمس رو مسخره کنه چون واقعا بغضم میگیره همون لحظه 
نمیزارم کسی چادرمو مسخره کنه و از این بعد خیلی به خودم میرسم که فک نکن امبلم ! (متاسفانه امروزه عقلشون تو چشمشونه !)

میدونی دوتا تجربه و نتیجه ی ارزشمند گرفتم تو این چن روزه : 
اولیش اینه ک خدا یه فرشته ای توی زندگیم گزاشته به اسم مادر ^____^ عاشششقم ینیا تو این چن روزه ک انفولانزا گرفته بودم مثه یه پرستار مواظبم بود شب وروز ...حتی به غر هم نزد  
دومیش اینه ک فهمیدم هیچ موقه کسی و چیزی رو بیشتر از ظرفیت و واقعتیشون بزرگ نکنم ...چون فقط باعث ازار خودت میشن


داره زمستون میرسه ,چرا نمیرسی 
نگاه من دلواپسه ,چرا نمیرسی