خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

دومین هفته ی دی ماه !

این روزا خیلی درگیرم از یه طرف کارای اتلیه از طرفی درس و دانشگاه نمیدونم این رشته رو ادامه بدم یا نه ؟ نمیدونم برم شیمی کاربردی یا کلا از شیمی بگذرم یا نه ادامش بدم ؟؟
این روزا خیلی بی اهمیت شدم به نمازام و این موضوع به شدت ناراحتم کرده اخه میدونی چیه ؟من وفتی نمازمو نمیخونم اعصابم خورد میشه هی میگم اه ولش کن دیگه الان قضاس روم نمیشه به خدا بگم اومدم نماز این وقت بخونم :(
ولی دیگه تصمیم گرفتم کارامو بنویسم نمازامو هم بزارم جزوشون که یادم نره و بشه آخر وقت!خدایا همینجا بهت قول میدم حتما انجامش بدم این برنامه رو ^__^
این هفته فاطمه میربزرگی ،دوسته صمیمی دوران دبیرستانمو توی اینستا پیدا کردم با کلی ذوق کردم ^_^ آخه اون خانوادش نمیزارن از این برنامه های امثال تلگرام و ... نصب کنه واسه همین تا الان فقط با اس مس و کمی زنگ در ارتباط بودیم ولی اینجوری دایرکتو خفه کردیم از بس این چن روزه حرفیدیم :))
راستی گفتم اینستا ،میخوام پاک کنم این اکانتمو دوسش ندارم فضول زیاد داره :/
میدونی تصمیم گرفتم آدما و دوستای اطرافمو یه خونه تکونی بدم اینجوری خیلی بهتره :)
راستی این هفته رو ویژه دوست داشتم چون هم میلاد حضرت محمد بود هم تولد سجاد گلیمون ^_^ میخواستن شبش برن که اخبار گف فردا (چهارشنبه ) مدرسه های تهران تعطیله به خاطر آلودگی هوا واسه همین سجاد هم کلی ذوق و اصرار که بمونیم عمم که قند تو دلش آب شد وقتی محمودش قبول کرد بمونن :)) خلاصه ناهید اینا هم که طبق معمول خونه ی ما ،دوره همی کلی انرژی فضای خونه رو گرفته بود ^___^
*امروز چهلم مامان زهرا خانم بود ...برای شادی روحش صلوات ( اللهم صل علی محمد و آله محمد )
*خدایا حواست بهم باشه وقتایی که حواسم بهت نیس  :((
*میم .دال زندگیم ،هر روزم پر شده از ثانیه ها و دقیقه وساعت هایی که بهت فکر میکنم ...*آهنگ شهرزاد (قسمت 11)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.