خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلم ...

سلام ویلاگ خوشگلم خوبی ؟

ببخش منو خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم ...

نمیدونی این روزا که نبودم چقد زندگیم پر از روزایی که مملو از استرس و خستگی  بود .روز به روز دلم بیشتر براش تنگ میشه بعضی اوقات چیزایی میبینم که دوباره اون فکرای بیخود که نکنه اون یکی دیگه تو زندگیشه و ...نمیدونی لحظه ای که میبینم توی تلگرام آنلاینه چه حسی دارم :(( نمدونی وقتی ببینی دونفر باهم آنلاینن اونم هر دو که هم رو میشناسن خیلی لحظه ی بدیه چون شک و گمان میاد سراغت نکنه ...آخ نکنه ...خدانکنه :( به خدا گفتم نزاره شک و گمان بیاد تو ذهنمو نسبت به کسی ذهنیتم عوض بشه (چقد خوبه که خدایی هس که همیشه کنارمه و حرفای دلمو میفهمه و بهم آرامش میده )

میدونی چیه امروز به خودم میگفتم اگه اون کسی دیگیو رو دوس داشته باشه از قلبم بیرونش میکنم دیگه حتی بهش فکرم نمیکنم ...آره زدن این حرفا راحته ولی وقتی پای عمل میاد جا میزنی ...امروز یاده اوضاع دوسال پیشم افتادم ک چجوری تاوان اشتباه دل بستگیمو دادم ...

هعی

این روزا خسته شدم از اینکه هرکاری میکنم پول درارم ولی نمیشه اونی که میخوام :(( خدایا کمکم کن پول اجاره رو در بیارم کمکم کن 

دلم مشهد با اونو میخواد :((

----------------------------------------

مجنون لیلی بی خبر در کوچه هایت  در به در 

مست و پریشون خراب 

هر آرزو نقش براب 

شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلم