خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته ام ...

سلام

خسته تر از اونیم که بخوام بنویسم کاش میشد من میگفتمو نوشته میشد ...

خستم از آدمای این دوره زمونه ! خیلی سخته تحمل کردن نامهربونیاشون ،واسه سود خودشو ن دیگرونو ازار دادن .خستم از وانمود کردن که حالم خوبه و هیچ کمبودی ندارم تو زندگیم ! خسته شدم از گریه های نا به هنگامم که یهو بغضم میترکه واسه اتفاقایی که داره میوفته و هر لحظه باید منتظر یه اتفاق بدتری باشیم و و و  همینطور نداشتن !نداشتن کسی که رو عاشقشی حتی بیشتر از خودت دوستش داری ...

غصه های مادرم از نبود پدرم نمیشه تحمل کرد هرچیم خودتو بزنی به اون راه و الکی بگی و بخندی ...

خستم از رویابافی و امیدواری الکی واسه اینده ای شاید من با اون باشم . که روز به روز دارم نامید تر میشم نمیدونی چه حس بدیه وقتی یهو حسش میکنی یا خبری ازش بهت میرسه انگار ته دلت یهو خالی میشه.آره بد حسی وقتی بهت بگن تاریخ عروسیشونو ...

حالم خیلی بده خدا خیلی خیلی ...

میدونی خیلی بده اون یه ذره امیدتم از بین بره خیلی بده :(((

کاش میدونس که چقد دوسش دارم ...ای کاش

تو را آنگونه میخواهم که زندان زلیخا را ...