خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

سه نقطه!

سلام 
بعد از مدتی اومدم پیشت .دلم تنگ شده بود میدونی هرموقع میام اینجا ارامش خاصی میگیرم 

این روزا بیشتر از هر موقه ی دیگه ای بهش فکر میکنم دلم خیلی تنگ شده براش کاش ببینمش 
این دلتنگی و بی خبری اینقد روم تاثیر گزاشته ک به طور ضایع وار همش از مامانم سوال میپرسم اونم همش جوابای ... 
:(( هیچ دلم اروم نمیگیره  

دیشب خیلی دلم گرف از کسایی که فک میکردم باشخصیتن ! خب آدم دلش میگیره آدما مسخرش میکنن 
 میدونی این روزا آدما شوخی شوخی حرفای تلخ دلشونو میزنن بهت  به نظرم اینجوری خیلی دل ادم میشکنه خیلی :( میدونی چیه اگه قیافه و ظاهرمو مسخره کنن شاید بتونم تحمل کنمو چیزی نگم ولی نمیتونم کسی چادرمو ک یادگار حضرت فاطمس رو مسخره کنه چون واقعا بغضم میگیره همون لحظه 
نمیزارم کسی چادرمو مسخره کنه و از این بعد خیلی به خودم میرسم که فک نکن امبلم ! (متاسفانه امروزه عقلشون تو چشمشونه !)

میدونی دوتا تجربه و نتیجه ی ارزشمند گرفتم تو این چن روزه : 
اولیش اینه ک خدا یه فرشته ای توی زندگیم گزاشته به اسم مادر ^____^ عاشششقم ینیا تو این چن روزه ک انفولانزا گرفته بودم مثه یه پرستار مواظبم بود شب وروز ...حتی به غر هم نزد  
دومیش اینه ک فهمیدم هیچ موقه کسی و چیزی رو بیشتر از ظرفیت و واقعتیشون بزرگ نکنم ...چون فقط باعث ازار خودت میشن


داره زمستون میرسه ,چرا نمیرسی 
نگاه من دلواپسه ,چرا نمیرسی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.