خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

اولین نامه ای از حرف دل

 سلام آقای ...چی بنامت ؟!

عایا آقای عشق خوبه ؟ یا آقای خود خوده زندگیم ؟یا آقای خوش خنده ی من ...؟!

میدونی از روز اول که دیدمت در حالی که واسم یه پسر دوست مامانم بودی  اسمتو گزاشتم آقای لنگ دراز :)) خب چیه قدت بلنده منم اولین چیزی که به ذهنم رسید همین بود ^_^

میشه آقای لنگ دراز صدات کنم ؟ خب ناراحت نشو دیگه خو :(

آفرین ^_^ میدونستم ناراحت نمیشی :)

آقای لنگ دراز دلم برات تنگ شده خیلی :((( نمیخوام وقتی این نامه رو برات مینویسم گریه کنم میخوام بدونی که دلم با عشقت خوشه ^___^

چن روز پیش نزدیکای صب خوابتو دیدم ،باز همون لبخند دلبرانه ی همیشگیت ...

راستی زیارتت قبول ،واسه منم دعا کردی ؟ینی میشه دعا کرده باشی ؟ینی میشه منم همون قدر که هر روز و هر ساعت تو یادمی  تویادت باشم؟؟؟


میدونی چیه بین این همه خوشی با رویای عشقت یه حسی هم هس که ...آخ چه بد دل آدمو چنگ میزنه :((

ببخشید نمیتونم ادامه نامه رو بنویسم در حالی پر از حرفم واست ...

____________________________________________________________________________________________________________________

توی کدوم غروب پناه من میشی ...

بیستم آذرِ نود و چهار 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.