خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

"دیدن دوبارش آرزومه "

دوروزه حال دلم با رفتارای ظاهرم یکی نیس ...

دلم براش تنگ شدی خیلی :((

همش تو دلم دلهرس نکنه اون کسی دیگه ای رو دوس داشته باشه نکنه دوباره احساسم اشتباه میکنه به خدا گفتم دیگه نمیخوام به کسی دل ببندم ک منو نمیخواد خدایا تکلیفمو مشخص کن اگه دوسم داره بهم بگو اگرم نداره...

پریروز خبر دادن ک داره از اون سفر خوب برمیگرده ،چقد خانوادش خوشحال بودن که میبیننش ولی من چی :(( حتی نمیدونم تو دلش منو میخواد ببینه یا نه

الان ۵سال میگذره و از اون روز و از اون لحظه نگاه ...

هیشکی حالمو نمیفهمه همش فک میکنن باید همیشه خوشحال باشم همش منم که باید بهشون دلداری بدم :(( چرا من نباید یه دوستی داشته باشم که منو درک کنه اخه خب به خدا منم دل دارم منم دلم شکسته :(( همش باید به خودم بگم مقاوم باش فاطمه ,تحمل کن سر سخت باش تو زندگیت … بعضی اوقات دلم بکی رو مثله خودم میخواد که همینکاری رو ک واسه دوستام میکنمو واسم کنه ولی نیس …البته شُکر که  همیشه خدا بوده ک کنارم بوده ^_^

ینی میم .دال هم منو دوست داره ؟ ینی فراموش نکرده اون روزو ؟ ینی دختر قد بلند و خوشگل و چادری نمیخواد ؟ ینی ینی ینی ....

خدایا تنهام نزار با این همه سوال که کسی نیس جواب بده بهم ...

خدایا توکلم به خودته فقط …

دوشنبه هم تموم شد .

کاش خوابشو ببینم امشب بهش بگم زیارتت قبول... ;



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.