خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

خانوم اِف.میم

وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

کمکم کن ...

خدا:سلام خوبی ؟

خوب نیستم :(

-چرا؟

دلم گرفته خیلی :((

-منو یادت رفته ؟

نه ،مگه میشه یادم بره ؟!

-پس چرا دلت گرفته ؟

از روزگار دلم گرفته ،بیشتر از اون از خودم و از کارام ناراضیم :(

-مثلا  ؟

مثلا اینکه نمازامو اول وقت نمیخونم یا اینکه سوره ی چله حشر رو نخوندم خیلی عقبم تا چن روز دیگه هم چله تموم میشه ...

میدونی دلم از این میگیره چرا نمیتونم کارای مشتریمو سر موقش بهشون بدم خسته شدم خو :(( آخه من تا شب میمونم رتوش میزنم بعد چاپیه چاپ نمیکنه من خیت میشم جلو مشتری :/

این روزا احساس میکنم مشتریا ازم راضی نیستن یه حس خیلی بدیه خیلی که مشتریت ناراضی از مغازه بره بیرون :((

این روزا دخترای هم سن و ساله خودمو که میبینم چقد به خودشون میرسن ولی من چی عین پیرزنا  :/ خب بیکارن دیگه ! 

چن روز پیش دم دمای صب خوابشو دیدم ...خیلی دلم براش تنگ شده :(( 

ینی اونم منو دوست داره ؟ سوالی که این روزا بیشتر از ماه ها و سال ها پیش فکرمو درگیرش کرده همشم آخرش میشه امیدواری و توکل به خدا با یه خورده نامیدی ...

-خدایا کمکم کن کسی رو ناراحت نکنم 

-خدایا کمکم کن توی کارم موفق باشم مشتریا ازم راضی باشن 

-خداجونم  ایمانمو قوی تر کن که نمازمو سبک نشمرم 

-یا حضرت فاطمه جونم کمکم کن حیا و اخلاقمو مثله شما کنم ^___^ 

-خداجونم ...اونم منو دوست داره؟؟؟ ینی میشه ماهم بهم برسیم ؟



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.